Tisdag lyx delux

Hej kära du! hur har din tisdag varit? Vår har varit toppen :) Började med att vakna 03:30 då C jour tele ringde. Har så svårt att somna om dessa gånger, låg länge och vred mig men lyckades tillslut att somna om en stund i alla fall! Upp och hoppa klä och fixa oss för att sedan lämna tjejerna på dagis!' Möte upp C sen for vi till selma spa för våran spa dag :) Jag lovar att ni njutit till TUSEN. När vi kom fick vi handduk, badrock, tofflor samt en genom gång va dagen :) Vi började med att ta oss ett härligt dopp ute på taket vilken utsikt. att flytta runt i en pol som var 33grade varm och i luften 2+ UNDERBART var ORDET!! In tog bastun skönt. efter det tog vi oss ett glas skumpa i longchen samt frukt i alla dess sorter :) mummmss!! Efter det var det dags för lite mer bad och bastu. Sen var det dags för våra behandlingar.... Jag hade bokat en helkropps massage åt C han har aldrig gjort det hihihi!!! själv unnade jag mej en dunder ansiks behandling.. ÅÅÅ du milde jag känner mej som en ny människa :) när jag möt upp C var han lyrisk det här var inte sista gången. han uppskattade verkligen massagen. Vi fick lunch serverad och en massa bra vitamin kurer samt gott kaffe :) Vi avslutade dagen med en skön dusch samt återfuktande kropps vård. Med det vill jag bara säga att vi har haft en toppen dag, vi sent kommer glömma! <3 kommer absolut att göra om detta då och då det är värt att få hämta krafter i bland !! Nu hamnade jag här trött som få man bli så avkopplad på något vis efter en sån här förmiddag så jag skulle kunna somna nu!! snart dags att hämta hem tjejerna å ha lite mys här hemma <3 jag tänker fortsätta ha en mys, lugn kväll här hemma.. Vad ska du göra eller vad har du gjort nyfiken??!! Nu ska jag vila huvudet 10 innan det e dags kram på er!
bjuder på lite bilder från dagen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0