Go morgon !!

Då var det redan tisdag ;)
Söndagen gick i ett. Jobb sen hem mys med familjen samt huvudvärk från hell !!
Typiskt helger. Vi har nämligen ett lek rum bredvid butiken ditt alla Bromma föräldrar hänger med kidsen på helgen jag lovar ljud nivån är Max. I bilen hem finns det inte en chans jag skulle ha radion på bara njuter av tystnaden ;) tur vi inte har det så på vardagen ;)
Måndagen kom och jag lämnade mina tjejer på respektive dm dagis. Agnes tyckte inte om att få vara hemma 1 vecka pga sjukdom och sedan börja i gen! Men Tilda älskade att vara tillbaka blad alla vänner ;) tur att allt bara hade gått bra när C hämtade dom ;) <3
Efter lämning tog jag mej en lugn frukost sen drog jag till gymmet för lite motion får inte träna hårt än men jag får i alla fall motions träna och jag tog inte i för mycket ;) men nog kändes det att jag varit borta ett tag;( men snart får jag ta i med fulla tag ;) det var i skönt. For till jobbet för några intensiva timmar ;)
Väl hemma runt nio blev det lite babbel i soffan, mys till älskling du har blivit en tjockis ;) hihi vilket grymt program ;)!!
Vilka lata människor det finns alltså !! Man går inte ner och blir snygg i tv soffan och o sund kost svårare än så är det inte hihi!

Då var det tisdag B)
Vi har sovit gott alla hela natten <3
Dagis dags om någon timme, men nu myser vi i soffan.
I dag blir det en löpar runda efter frukost sen drar jag och handlar lite.
Måste fylla upp skafferit inför festen på lördag ;)
Samt tanka pärlan!
Men det känns ju lite lättre i hjärtat när etanolen ligger på knappa 10 kr och bensinen 16 spänn galet... Tur jag får välja vilket jag vill ;))

Nu ska jag mysa med kidsen innan det e dags att åka !!
Får ju hämta hem tjejerna tidigt i dag det är älskvärt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0