Nu startar sträcka nr 2

Hej på dej!
Som ovan så startar sträcka nr 2 nu, mot ljusare tider! Efter många jobbiga veckor och en trasig mamma känner jag mej lättad och tillfreds med mej själv.
Det har varit och kommer vara många jobbiga stunder och många hinder att bestiga på vägen men jag vet att med stöd av dom bästa över vinner man allt!
Att nu börja på sträcka nr 2 känns skönt. Många promenader i den härliga solen, skratt med underbara vänner och familj. Det är mitt i allt kaos jag finner mej till ro tack vara min underbara familj och grymt stötande vänner. Nu har vi bara en helt underbar sommar till mötes <3 känns så taggande just nu!
:)
Dagen till ära har jag bara vilat och pysslat om mig själv och våran andra sjukling som har hög feber och jätte förkyld. Vi har letat tärnklänningar ;)
Samt fixat lite små fix runt om kring känns skönt, men orkade inte så långt på listan, blev mest mys i soffan..
Nu ligger vi ned bäddade hela familjen i sängen till och med lilla Agnes, för första gången <3
Men vi saknar en Tilda här hemma ;( men hon ligger ned bäddad hos mormor och morfar och har det super <3 men tomt här är det ;(
Vi hade även reparatören här i dag för fjärvärmen så nu hoppas vi att det är varmare i morgon!
I morgon ja då är det samma som i dag är ordinerad vila och så får det bli vi får mysa i soffan hela dagen;) <3
Om jag ska vara ärlig saknar jag jobbet redan. Inte för att jag får vara hemma med mitt lilla hjärta men jag är inte van vid vila och bara mys, är van vid en blandning av både och ;) <3 men på lördag ska jag vara på benen <3 ;)
Vad har du ägnat veckan till ??

Ska nog sniffa på mina <3:an nu och somna som dom;) natt natt !!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0