Vi är bra hjälpsamma vi ;)

Hallå där ute, vad gör du i dag ?
Känns att det är kort vecka. Det är redan fredag i morgon. Själv har jag Lyckats dammsuga av tills Connys fin främmande kommer i eftermiddag.
Samt hängt med rörmokarn som lärde mej hela systemet kanske ska sadla om Till röris! Skratt ;0)
Nu är all ork som bort blåst, kryper ned och sover en timme med Agnes tror jag ;)
Måste säga att jag känner mej positiv i dag och lite glad vilket känns underbart ;) känns som om jag hittar mer och mer tillbaka till mej själv <3

I morgon kommer min stora prinsessa hem som vi längtar ;)
Älskade unge du gör mej så JÄVLA STÅLT! Jag är så tacksam som fick just dej <3

Nej måste faktiskt vila nu känner ögonen ger vika!

För i kväll tänkte jag prova en promenad minsann! ;)
Kramis

Ps ; vi gjorde det i gen haha.. I går blev det tulpaner för att hjälpa någon förening. Är det så här att bo i hus hihi.. Men det känns gott i hjärtat !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0