Onsdagen gick ju snabbare än tänkt

Lämnade kidsen på morgonen.
Planerade bakning inför lördagen. Men slutade med att inte en kaka ett gjord.
Få köra hela kvällen i stället. Snart dags att hämta kidsen ;) fixa middag och mysa tills det är läggdags för dom små så jag kan inta köket där jag trivs som bäst ;)
Hänga tvätten kanske innan jag beger mig!

Börjar verkligen inse att det bara är 6 veckor kvar till dag D. Har massor att göra men tiden räcker aldrig till. Önskar mej några timmar till på dygnet i födelsedags present ;) vem känner sig manad att fixa det hihi!!

Ne får ta och ta tag i det i stället för att sitta här. Hörs i kväll <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0