Rock and roll

Det kan man säga! Är så mycket nu så jag vet inte ens vart jag ska börja ;)?
Tiden går och 3 ynka veckor kvar.. Känner mej så taggad, lycklig detta kommer bli super ;)
Dagarna har gått sen vi hördes sist.
Mina dagar har gått åt till jobb, familj och massor av planering!

Lördagen 5/5 var den roligaste jag haft på länge vilket gäng ;)
Oj vad ni lurade mej ;))
Hamnade på mun möphippa den roligaste.
Det blev grönan, golden hits mm
Vi hade super roligt och jag vill än en dag tacka alla för denna kväll ;)

I dag dagen till är jobbar jag förmiddag super skönt , sen blir det hem och packa!
Och mysa med familjen <3
I morgon åker jag och tjejerna till Mora!
;)) men håller med Tilda i bilen i morse
- men oj mamma vad vi kommer sakna pappa då han inte följer oss...??
- ja om vi kommer vi har redan separations ångest <3 skratt

Har en del som måste fixas där. Hår
Och underkläder och få träffa familjen och vänner ;)

Ne nu nalkas jobb
Hörs i kväll har lovat bilder från i lördags :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0