Fantastisk kväll <3

Vill tacka min underbara familj för den utsöka middagen i världs klass och ett vin jag sent kommer glömma <3 denna kväll fick mej att må bra och känna mej om tyckt och speciell ;) tack älskade mamma och Stig för en super mysig kväll ;)
Jag kan vart rekommendera Edsbacka bistro :)
Något du bör prova!

Nu ligger jag ned bäddad med hela familjen hemma skönt att ha T bredvid mej i natt du har varit saknad!
Tror mormor och morfar saknar dej nu hihi <3

Skönt med lite sömn nu ska orka med jobb i morgon tur jag har sov morgon så jag hinner ladda ;) ska bli super skoj att vara tillbaka ;)

Ville bara säga att jag har haft en SUPER kväll och säga Go natt till dej !!

Bilder blir det i morgon!!;(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0