Tänk värt

Vänd dig inte om och se det som ligger bakom dig, titta framåt och möt framtiden i stället. <3 så få men fina ord!


Påsk afton till ära ;)
Vi ligger fortfarande och drar oss, varit uppe och ätit lite frukost! Sen blev det Aftonbladet och sängen i gen ;)
Borde ge mej in i duschen så vi kommer i väg ;) har ju två sessor som bör tvättas och kläs oxo ;)
Hua det är svårt att komma upp bara. Kidsen leker för fullt här tur dom har sån energi ;) dom borde dela med sig så en annan kommer upp ;))
Vi packar oss i väg till Norrtälje för god lunch och trevligt sällskap ;)
Vad gör ni så här på självaste aftonen ?

Riktigt skönt att inte känna stressen att vara på jobbet i dag. I bland behöver men vila och återhämta sig ;) det tar jag påsken till ;)

Ne du om vi ska vara i tid hela familjen så bör vi sätta fart nu. Jag anser att om man är bjuden och fått en tid ser man till att vara i tid det är så respektlöst att bara ramla in när alla andra gått till bords. Inget jag är uppfostrad till då åker jag gärna 15 min tidigare än tänkt och håller tids schemat. Bara att klä barn och packa väskan i tid! ;) finns ingen ursäkt bara taskig planering annars..


Önskar er alla en glad påsk ;))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0