Förlåt!!

Fan det kommer sånna svackor i bland då jag omöjligt hinner in till er;(!!!
Nå ja nu är jag här ;)!!

Min födelsedags fest vart mer än lyckad ;) <3 tack alla som kom och förgyllde den ;)
Vi åt och drack med många skratt.
Dock hade vi så skoj att inte ens mobil kameran hittade fram så inte en bild på hela kvällen ;(

Söndagen var seg och vi njöt hemma hela dagen med mys framför tv ;)

Måndagen var det jobb och full rulle i gen. Tisdagen spenderade jag hos tjejerna i Uppsala med super god lunch och massa planering inför bröllopet :))
Tack söta ni för att ni förgyllde min dag!!
I dag har jag varit på möte samt planerat och suttit med bordsplaserinngen suck ! Det tar tid att få den bra ;)
Tog tjejerna min och drog till Ikea för tjej kväll. Vi åt middag för ynka 42 kr tillsammans.. Ja alla 3 åt :) nice
Fick med mej det sista till the wedding ;) så nu borde allt bli på sin plats snart hihi !!!
Städat av,vikt tvätt, hängt tvätt, nattat barn, samt mej själv nu !! Lovar roligare uppdate i morgon natt natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0