Stålt och lugn MammA

Jo du denna dag gick snabbt ;)
Vi var i tid i morse till dagis,
Agnes hittade sin plats snabbt i det glada gänget ;)
Vi var ute i sen sköna solen och byggde kakor och gungade. Agnes älskade det från första stund. Vi åt lunch 2 stora portioner då vet man att Agnes trivs som bäst gooo mat hihi...
Sen var det dags för det jag fasat för SOVA!
Snällt satte jag mej utan för och inväntade Vrålet ... Och det kom arg som ett biiiii vill jag lova i 10 min sen sov min älskade duktigaste Agnes. Och jag fick själv gå in och väcka efter 1,45 tim då var hon själv kvar och kl var 14:00 och dags för hem gång! Så jag måste säga att denna dag har varit lång över förväntat ! Den har varit guld!
Känns lugnt i mamma hjärtat nu <3
Hämtade hem våran T lite tidigare så vi hade mellis mys ute i solen hela eftermiddagen. Härligt att få vara ute i gen länge... ;) Efter massa lek och bus och trötta barn var det dags att laga middag, köra i gång 2 maskiner tvätt.
Badade och nattade sover våra sessor nu söt och ut mattade hihi;)
Själv är jag redlös, ligger på soffan och glor på annorlunda familj ;) herre Gud !! Vart hämtar dom sitt tålamod och energin ??
Nå ja en kvälls macka och lite te sen ska även jag sova sött i morgon väntar en ny dag på dagis för oss ;)
Tog en del bilder i dag men dom får ni i morgon appen e ju Inge bra på mobilen för det ! Men bjuder på mina mellis barn <3 kärlek <3



Kommentarer
mor

sötaste ungar !!!!!

2012-03-12 @ 22:18:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0