Min första jobb dag :)

Hej!
du må tro att jag känner mig nacken !
i fredags var det dags att skicka in mobilen på service fått allt godkänt från försäkrings bolaget..
Vad händer jag pratar i telen fasnar med örhänget i tröjan och mobilen åker i golvet med en smäll !!
spräkt hela skärmen och glas överalt typiskt !!!!!!!!!! nå ja nu är den på service och jag hoppas dom kan lagga min pärla som vart mej trogen!!
nå ja nacken var ordet!
nu kör jag en gammal eriksson fy fan för knapp mobiler säger jag bara försöker minst 100 gånger om dagen att trycka på skärmen hihi...
vist nu får jag hushålla med den jag har!
det som känns tomt är alla bloggar och faceboken hihi beronde JA!
där av min dåliga uppdatrering är att jag inte kan blogga lika enkelt som jag brukar. Nu måste jag sitta vi datorn vilket jag hatar !! jag är ingen människa som ta mej tid att sitta ned med en dator i lugn och ro ! jag vill göra all på språng för att jag alltid är på språng, en människa med många järn i elden !!
så ingen älskad mobil...!!
inge mobil bank,blogg,facebok mm snyfft :( ;)

NÅ jag slut på gnäll!'

I dag är det min första dag på jobbet på riktigt på 75% nu är alvarret i gång.
jag känner mej grymt peppad både hem i från och av min kära kollegor :)
och jag känner att nu är det dags efter att fått vara hemma fru/ mamma sen i nov 2010.
så önska mej lycka till i dag och en spark i rumpan behöver jag !!

lite kaffe och lunch är intagen så nu är jag redo!

I morgon är jag ledig och det ser jag fram i mot :)¨
I morgon åker jag och <3:at på dags spa på Selma City Spa, Och badar lite i utomhus pol på taket.
och få njuta av ansiksbehandling, massage och god lunch,... ska bli super mysigt att få rå om varndra och samtidigt unna sig avkoppling in för all som komma skall...
vill än en gång tacka våra underbara vänner för att ni gjort detta möjligt för oss tack för den super finna pressenten ! <3

Nu ska jag ta och mysa med min febriga Tilda innan jag måste åka.
Pappa C tar VAB i dag tur det !!
men lillan e på dagis och röjer mitt lilla hjärta hon ser så liten ut i gänget på dagis men hon är vår rödtott med ett friskt humör så nog gör hon sig hörd hihi!!! :)

Önskar er en härlig Måndag !! KRAM BÄSTA R
Bjuder på en gammal bild ur arkivet hinner inte ladda över någon ny kommling :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0