Måndag måndag <3

Ja vad en vecka gick fort ;)
Nu är vi hemma. Borta bra men hemma bäst !! ;) T blev över lycklig då vi kom hem att leka med sina leksaker i sitt rum så hon sov där hela natten våran super duktiga Sessa <3
När vi kom hem i går ekade kylen tomt så vi for till Ica maxi, tog big baby på samma gång och hämtade ut våra två
Bil stolar. Tusen tack Brittis för all hjälp ;) efter storhandling. Packade vi upp väskor mm och gick ut och blåste bubblor i det härliga vår vädret som mötte oss här hemma ! ;)
Sen var klockan redan mycket kvälls mat och bad för kidsen sen sov dom söt i sina sängar <3
Somnade själv vi 10 trött som få!
Men vaknade pigg i dag. Lämnade T sen tog jag och röjde upp medan A tultade runt och övade på att gå lilla hjärtat håller på att bli stor <3 ;)
Eftermiddagen enade ut i solen till pappa C hämtade oss för att hämta pass så nu är det klart!
Jag och T hjälptes åt att laga mat och senan svängde vi i hopp muffins med kanel och äpple min lilla mäster kock ;)
Så nu kvälls fikar vi i soffan, mys pys!!
Snart dags för T att krypa ned i säng hon också A sover redan.
Har lovat T att fortsätter man sova i sin säng så ska hon få kabel tv i rummet så hon kan se favo programmet i sängen. Halv 8 hos mig är en höjdare enligt T <3
Nå ja nu ska jag ta och se på halv 8 med Tilda.
Får ladda upp bilder i morgon från gångna veckan i morgon!
Kramis på er <3

Ps ; vill även sända min älskade vän en krya på dej kram och att du är stark älskade du lider med dej hoppas nu att du blir kry snabbt <3



Kommentarer
mor

Saknar er jätte mycket.KRAM

2012-03-06 @ 06:46:59
Rebecca

Å vi saknar dej jätte mycket <3

2012-03-06 @ 21:42:44
URL: http://rebeccahook.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0