I bland behöver man bara en kram !!

Dag 3 gick snabbt ;) Agnes har lekt,sovit samt ätit bra! Hon tydde sig till fröknarna så det känns jätte bra ;)
I morgon lämnar jag henne kl 09;00 hämtar kl 14;30 känns så konstigt och ännu konstigare kommer jag att känna i bilen på väg hem själv i morgon. Ingen A att prata och leka med humm! Undra hur det ska gå för mamma! Är inte orolig för henne alls men jag får nog en jobbig dag i morgon. Vet till 99% att jag gråter i bilen hem. Hoppas nu bara att inte A gråter vid lämningen för då brister jag ;( !!
Vilken kamp jag känner att jag har med mina känslor vet inte hur det kom sig att jag blev så här blödig klarar knapp av att lämna mina barn på dagis känns som jag lämnar en del av mej själv!
Jag vet att allt kommer kännas bättre då vi kommit i rutiner och fått till vår vardag ;) men nu känns allt som en kamp !
I bland behöver JAG bara en KRAM. Ett samtal, Ett sms med pepp så jag klarar detta... Låter säker löjligt men då får jag vara det...

Nu har vi just haft kalas här Tilda har firat sin morfar med ballonger, serpentin, paj, glas, kolasås, maränger, kaffe samt saft jag lovar hon jobbat hårt efter dagmamman i dag ;)
Nu är dom ute i parken och röjer!
Medan jag och Agnes lagar lite mat.
Tusen tack morfar och mormor som kom med packet till kidsen ;)
Tildas nya Barbie är ny favon och Agnes söta dagis kläder kommer bli super ;) tack för allt ni gör för oss det är overdeligt <3
Att se sina två tjejer lysa upp som ljus i mörkret då dom ser Morfar komma innan för dörren värmer en långt in i hjärtat ! Dom är lyckligt lottade som fick just denna underbara människa till morfar han kommer aldrig SVIKA dom det vet jag <3!!

Ledsen för detta känslosamma inlägg i bland måste man bara få säga hur det känns där inne !!

Nu mat sen ska jag krama om min familj ordentligt mycket ;) kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0