I am back !! ;)

Ååå kära du jag har inte glänst med min frånvaro. Efter mobil krasch och en del hårda besked! Har jag inte orkat ta tag i något inte bloggen inget har fallit mej in...
Har i dag äntligen fått en ny äkskling så nu är blogg moran tillbaka ;)
Efter lite om och men har min iPhone äntligen full med allt jag behöver ;)!!

Nu ser jag och Tilda på lets dans å han är med tjejer han som lärde mej vals på bröllops mässan Christian hihi...och han dansar med läckberg ni som inte vet vem han är.. Skratt fy det glömmer jag aldrig. Jag lovar att ni ska få i gen en vacker dag !! ;D
Oj i morgon kör vi ny jobb dag. Jag har redan hunnit jobba i 2 veckor och Agnes. 2 veckor på dagis helt sjukt vad tiden går och ännu snabbare går det då vi snart är framme vid dag D 8 veckor hua hur ska vi hinna med allt mitt i jobb veckor och barnlek samt tunga beslut!! Nå ja en dag i taget måste se det så..
Ne vet du va nu måste jag sova snart. Ville bara säga att jag Lever efter allt! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0