Dagis,gym,kärlek

Go morgon ;) går dagen hade jag och Agnes en mor och dotter dag vi åkte och lämnade T sen for vi och fikade med pappa C för att sen bara mysa runt ;) åkte till vårt gammla köpcenter i Sollentuna för att inhandla present till farmor samt fylla upp dagis garderoben och halk strumpor i massvis ;) typisk nog glömde jag självklart boddys som var det viktigaste suck! Måste ut i förrådet och jaga fram fler jackor och mössor om det finns något À får ärva!
Vi myste vidare fikade lekte, och handlade hem lite mer mat ;)
Var in på city bird och fick hjälp dom är verkligen guld där ;) jag köpte ett par super snygga pumps där för ett tag sedan som nu blivit förstora ungefär som om fötterna också går ned i vikt skratt mina hör då det ;) frågade snäll utan kvitto om det var möjligt att få bytta dom mot något annat ? Och hon svarar självklart och hjälper mej att prova ut något hon tycker jag passar i och och något snyggt coolt samt användbart! Väl hemma är jag super nöjd. ;) det kallar jag service ;) ett stort tack till tjejerna på city bird i stinsen!
Hämtade T samt packade om väskorna för nästa äventyr ;)
Väl hemma på kvällen somnade barnen på 2 min båda två i sina sängar " stolt "
Själv halv lurade jag i soffan till 22 sen var det sängen ;)
I dag skiner solen genom molen ;) ska lämna T sen åker jag och A på dagis besök ;) nu håller vi tummar och tår att jag känner att det känns bra ;)
Men det är alldeles nybyggt så inget ruckel inte dom har ännu bara 1 avdelning öppen så vi blir nästan dom första spännande att kunna på verka ;)
I övrigt ska vi bara mysa och ta en lång promis ;)
I kväll ska jag nog ta mej till gymet i gen börjar verkligen sakna dom och jag behöver få energi ;) att hålla måttet till bröllopet är nog ingen svårighet men att hålla sig frisk är det viktigaste så curves her à come ;)
Kära vänner nu måste jag duscha och få på mej ansiktet ;) hörs senare kramis



Kommentarer
mor

Ha det så kul på Dagis,sötaste Agnes!

2012-03-08 @ 08:44:47
Michaela

Gullunge!

2012-03-08 @ 08:56:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0