Hej å hå

Efter en toppen dag på jobbet, kom jag hem till dukat bord, glada barn och en underbar sambo <3 nu lördags myser vi i soffan medan kidsen river i en propp full kläd påse och är super glada för mannas rea fynd;) regn ställ så våren är räddad och en massa bra att fylla på kläder ;) så nu är det mode visning ;)
Nu ska snart barn nattas och själv ska jag njuta av ett glas ros'e !!
I går hade vi fullt hus från morgon till kväll så T somnade på två röda i går kväll ;) fick också jätte glada besked av en nära vän så glad för er skull <3
Vi somnade alla som slagna hjältar i går kväll hihi....
Vill också sända en tanke till min nära vän att du är fan den starkaste människa jag möt !! <3 du ska vara stolt över dej själv <3 ne tro om vi sja natta lite barn och sen mysa i soffan med lite ost och kex !!
Ha nu en underbar lördag för de ska vi <3 hej på dej !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0