Go morgon

Börjar denna dag med sov morgon och huvudvärk suck!! Kan jag få vakna smärt fritt 1 dag i alla fall börjar ledsna ;( nu myser vi i soffan snart dags att köra T till dagmamman, mina morgon pws är inställda denna vecka för kropps vila och jag kan inte anstränga mej då sprängs mitt stakars huvud !! Men när jag kommer hem står frukost dukad kaffe kokat det är ljuvligt att ha C hemma på vecko dagarna ;)
Vi rensade papper, skrev färdigt gäst listan, vart nästan eniga och klara med inbjudan ;) och det var inte en dag för sent skratt ! I dag vet jag inte alls vad dagen bjuder på hemma mys är alltid skönt kanske tvätta lite ! Och dra ett varv med Snabbel Draken så golvet blir sent, men det får nog vänta tills huvudet känns lugnare !! ;( nä nu måste vi åka hej !!!
Ps; något att tänka på under dagen
Ha nu en bra Onsdag !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0