Middag i regnet!

I dag saknar jag min TILDA lite extra mycket <3 är så tyst och tomt utan dej och dina roliga kommentarer och mysiga kramar och pussar <3 snart kommer vi till er ;) Agnes har letat lite extra efter syrran i dag..
Vi har myst inne med tända ljus kaffe och sapat på tv:en.
Letat solist för fulla muggar. Finns många har lite krokar ute bland vänner vänner håller tummarna. Känner du någon som är en liten sång fågel ? Lämna en kommentar vet ja;)!!
Känns lite som jag jobbar som kontorist Har haft snäckan i örat hela dagen mina underbara tärnor/vänner ni lägger ner så mycket energi och fix så jag blir rörd ni är för go ;) tacksam att ha er alla<3 ni kommer se till att göra våran dag oförglömlig!
Nu har jag krupit upp i soffan A sover C är ute och här sitter jag med tv dosan för mej själv sofft hihi..... Natt natt på er puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0