Luktar rent ;)

Så där ja duktigt Rebecca ;)
Städat check. Tvättat check.
Och en himla massa lek med lillan ;)
Nu är det snart dags att hämta hem T :)
Sen ska jag ge mej på över våningen !
Vill göra något nytt där, Men vad ?? Humm.....

Fick ett samtal av en vän i dag.
Fy vad orättvist livet är ;(
Önskade jag kunde göra något!
Vill sända en STOR KRAM till dej <3
Tänker på dej <3 be strong <3

Sitter nu i soffan och har väldig besluts ångest ska jag ta på mej kläder och smink ?? Eller ska jag vandra ned i min mjukis overall ändå ! Ska ju endå hem och fortsätta, nu när lågan är uppe!
Nej det blir overallen och en kopp kaffe till innan vi ger oss ut i gen ;)

Ååååä så vad det det här med middag vad ska jag nu laga ? Så svårt efter 2 veckor variation så är man ju tillbaka på ruta ett och börjar bara om. Ne får rota fram något ur frysen. Åter står att se vad fan Hegebrandt får på tallriken i dag;)!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0