I bland är set det lilla som gör en så glad <3?

Dagen började med en solig och is kall promis burrrr!! Väl hemma kändes det så skönt att ha fått promisen trots det kall vädret ! A somnade på vägen hem så jag passade på att leta rätt på de sista adresserna, nu är det bara det svåra kvar att få det snyggt på kuverten! Önska mej lycka till det kan jag behöva;p
Nu ska jag ta mej en dusch och fixa till mej. Vid 3 är det dags att hämta T och sen åker vi på utflykt med farmor och farfar hela familjen !

Just detta gör mej så himla glad ;)
Att starta dagen med att få en komplimang av en vän ! Det gör en så glad det är det där lilla att säga något som kan kännas litet för en men det betyder mycket för annan ;) <3
Alla borde tänka mer som hon...
<3 tusen tack det förgyllde min dag ;)

Och att någon frågar hur är det ?
Det är att bry sig om <3

Har ärligt gett för mycket av mej själv till alldeles för många som inte gett ett skvatt tillbaka som från en dag till en annan bara vänder ryggen och sen låtsas som inget !!!!! Trött på sånna och Nu värnar jag om dessa få men UNDERBARA själar som bjuder på sig själva som inte tar hela handen då jag räckt Lill fingret ! Och vad glad man blir och vad lite tid man läger på att undra vad man nu gjort för att förtjäna att vara luft! <3
Vill bara säga det var rädd om dom som är rädd om dej <3
Med detta önskar jag er en underbar måndag...
Kramisar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0