Gosa bebis och planera fotografering!!

Japp uppe med tuppen i dag;) tur jag har min levande väcka klocka!! ;)
Här har vi morgon myst med kaffe bompa och lite musik för att få fredags känslor ;) i dag står planering och jobb på schemat! Vi åker till fotografen och planerar inför stora dagen känns att det börjar närma sig med storm steg ;D
Dom har även fått en liten plutt som jag ännu inte sett ska bli kul att få träffa den lilla familjen och få gosa bebis det var ju ett tag sedan A var en lite bebis snyft!! Sen är det dags för lite jobb och mys middag hemma i dag står C vid spisen och byter bajs blöjor och jag är den viktiga yrkeskvinnan SKRATTAR hahaha.... Nå ja vi kanske ska börja bege oss så vi håller tids planen ;) ha en skön fredag kära du så hörs vi i gen ;)

Bjuder på en dagens mamma !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0