En super onsdag!

Onsdagen gick fort som alltid när man har roligt ;)
Lunch date som bjöd på många skratt, god mat och kafffee ;)
Och självklart lite shopping!
Ok inte så allvarligt jag höll mitt löfte ;)
- 2 par varma sockor så jag slipper frysa så hemskt om tassarna! Det var ett måste Annas kommer jag bli förkyld. Hihi ;p
En brosch som går att pimpa en vardags topp ;) ok inte ett måste men bättre än en ny tröja " skratt "
Och själv klart föll jag på mållinjen som en fura. Jag bara kunde lägga mej på golvet i butiken å skrika tills jag fick den om jag nu va 3 år men snarare 25 år och måste behärska mej ;)
Men man har världens bästa mamma som jagade den sista 34:an i lilla mora så nu är den min! Okey fast den är faktiskt ett måste min jacka jag hade förra våren hade jag innan också och den skulle jag behöva tält pinnar till nu så den åker till bättre behövande, så en god gärning gör jag ändå ;)
Nå ja kvällen bjöd på kaffe besök super kul. Nu är barnen nattade och C nattade sej själv samtidigt<3 nu sitter jag här och myser i soffan intar lugnet det måste man unna sig i bland !
I morgon blir det jobb möte ;)
Och lite annan smått på schemat.
Morbror Joakim kommer till tildas stora lycka !!
Nä nu ska jag tvätta mej och få lite skönhets sömn ;)
Men bjuder på en tjuv titt på ett ess i min garderob i vår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0