Dagens trasch morsa ;)

Go morgon lovely ;)
Blev klar med över våningen i går kväll nu är det lite små fix bara ;) vi blev jätte nöjda!
O i dag bjuder jag inte på någon dagens mamma! Sov för länge! Blev en stress morgon. Men han på 22 min hem i från, lämna T och ned till bussen.
Fan käringen har go i sig än hihi....
Med håret åt alla håll mascara Kladd och tröjan ut och in sitter vi nu på bussen ;) bra jobbat.
Nu väntar lunch date och massa fönster shopping! Ska bli super mysigt.

-Den som spar han har. Så lyder mitt mått nu ända fram till dag D! Jag har blivit så duktig på att prioritera måste ha, Vill ha.
För många år sedan sa min
Bonus pappa
- Rebecca är det ett måste ha ? Eller ett vill ha ?
Och när jag närmare ser på det i dag så är det lite väl många vill ha ! Inte måste ha !!
Så det låg något i det. Att man inte lyssnar.
Nu tänker jag på det rätt ofta och känner att jag tagit tag i mitt ha begär. Mycket vill ha mer. Skratt. F..n jag e rätt duktig om jag får säga det själv. Ok ska inte lova för mycket åter står att se vad som följer med hem eller inte "ler "
Nå ja dags att bytta buss snart så bäst göra sig redo.
Blir man inte åk sjuk av sl blir man det aldrig den saker är jag säker på !!!
På åter seende.
Önskar er en härlig fortsatt Onsdag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0