Alla <3:ans Dag <3!!

Först vill jag önska mina nära och kära en trevlig alla <3:ans dag. Själv har vi just ätit en <3:te frukost jag och mina tjejer <3
I dag ska vi bara rå om varandra riktig ordentligt ;) äta gott o h mysa!
Ska gå min runda nu på morgon sen blir det hem och förbereda överrasknings middag till mina <3:an
OBS !! Hoppas han inte läser så här dags hihi...
Nu måste kidsen på med ytterplagg innan vi är sena i vanlig ordning ;)
I dag är det skridsko dag för T hoppas hennes prestations ångest gett sig lite nu ! Hon vill ju så gärna va proffs på en gång men vi försöker förklara att det tar tid att lära sig och att man måste öva och träna för att bli bra ;) nå ja på hästen i dag i gen.
Hej på sen stund <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0