Måndag och mycke tankar

Go morgon. Det vart en sån morgon jag inte vill gå upp ville bara dra täcket över huvudet och somna om ;(
Men mina tjejer väckte mej och då kan man inte annat än att le och vara nöjd med livet <3
Att få en puss på kinden när man sover och en viskning i örat då C gick till jobbet kändes skönt man vet att dom finns där för mej <3
I dag är en grymt jobbig dag jag hoppar helst över denna måndag!
Fy vad jag gnäller och är tråkig.
Men jag kan oxo må jävligt dåligt i bland och ha en dålig dag !!!
Nå ja snart dags att bita i hopp och köra kidsen till dagis. Desto fortare får jag hämta hem dom ..

Vad allt blir annorlunda när vi båda jobbar. Så mycket vardag det blev !!
Hämta lämna dagis , hinna tvätta å diska , laga mat och Jobba. För oss är det en himla tur att vi har ett bra samarbete så allt blir gjort och vi hinner ses 15 min innan kudden är tryckt i ansiktet. Det är ett pussel att få allt att lira men samtidigt skönt att ha en vardag ;)

Oj jösses nu skriker klockan och vi måste rusa ut till bilen. Ha en skön måndag nu ..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0