!!!!

Då var det dags att sova för 5 gången i dag men nu sover jag för natten... Om jag nu kan få ro i själen att somna ;(
Alla sover här det är för tyst. För mycket tid att tänka.
Men behöver sömn.
I morgon har jag morgon möte hos dm ,
Sen måste här röjas av
Har inte haft ork eller lust att ta tag i det. Men i morgon är det ett måste så mycket grus i hallen så jag får spel om det fastnar under strumpan ;(
Lite vit tvätt som vill bli ren också.
Jobb kl 13 hela kvällen.
Sen är det full fart tills påsk infaller på fredag eftermiddag ;) skönt!! Lång ledig då hela 3 dagar att rå om varandra och samla kraft !! Ne natt på dej tack för att ni finns...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0