VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG

Jaha då var jag här i gen länge sedan jag bloggade så ger det ett nytt försök med en ny blogg ska bli spännande :) NY blogg och i morgon tar jag steget mot mitt nya liv spännande i morgon tar jag tag i det på riktigt hoppas att det här e det jag behöver och kommer hålla kvar vid den här träningen. Efter 2 graviditeter och vikt minskning behöver jag lite mer hjälp att slima åt och bygga muskler :) så nu jäklar ska jag hålla det!!!
ja så i morgon berättar jag hur det gick och om det e rätt ställe för mej att träna på så håll tummarna :)
Nu går jag och lägger mej för att sammla lite energi till morgondagens övningar...

all kärlek till er <3


 



Kommentarer
Frasses Flickvän

Härligt Rebecca! Kör på!



Kramar i massor!

2011-02-15 @ 22:29:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0