Fredag med stort F

Hej din sköna böna. I dag är det fredag ;) och jag har mina 3 <3:an hemma, mysigt! I dag blir det till att hämta ut paket och åka till Volvo och boka verkstads tid så är det när man äger en Volvo hihi ;) men det ska se bli ändring på ;) först ska jag vinna på lotto de verkar ju inte va omöjligt med min tur hahahaha... Lite fredags kul ;)
Ska överraska familjen med lite frukost, sen ska ja skotta gången till dörren eller ja borsta bort den lilla snön som kommit i natt ;) Gud vad jag är skämtsam i dag då ;) tur jag e på ett strålande humör. Inga bekymmer man e lycklig var dag ;) <3
Tro mer vad dagen erbjuder detta glada gäng! I morgon är det jobb och sen julbord med jobbet ska bli super kul ;) vi har ju inte haft någon kick off sen vi startade upp på nytt gänget ;)
Vi är ju ett gäng tjejer men på olika sidor om stan så det bli nog en toppen kväll! Söndag jobbar jag också ;)!

Helgen är späckad. Hej på en stund! kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0