Dan före dan

Oj dagarna går i ett rasande tempo ;)
Upp tidigt packa bilen för härligt jul firande med familjen <3 sen spisade jag och alla tjejerna och en liten kille till bromma för sista klapparna och julfina med klapp bytten tack brudar för en mysig förmiddag <3
Sen åter stod "bara" 9 timmars jobb innan bi äntligen sitter i bilen till vår älskade dotter och hela min familj <3 lovely <3
Halva vägen check och kl är 23:10
Hoppas vi ligger ned bäddade vi 02 i allafall ;) i morgon startar den STORA dagen med frukost hos bonus släkten jätte mysigt något av den tradition ;)
Så det gäller att va start klar till 8:30
Men set är jag ;) vågar inte svara för resten av familjen. Själv är jag som ett barn på julafton ;) så jag hör till dom som väntar på tomten hela dagen å jag vet att jag varit snäll ;) har väl redan fått min STORA julklapp så jag borde inte få något mer ;) inte alla som får en BIL av tomten <3 älskar dej kära tomten ;) nä om jag ska va lite social med mitt hjärta lite trälig väg e det allt hej så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0