Tisdag och hård träning :)

Dagen gick i ett naffs, Vi tvättade packade alla urväxta kläder och märke upp så nu ska det ut i frådet och en hel påse till bätre behövande :)
Johanna tittade in på vägen hem och tog en kaffe och snacka lite skit trevligt!
Sen va klockan middag och bytta om för ett sten hårt pass på gymmet å det blev det va så skakis när jag va färdig men det är så det ska kännas :) fick mina papper i dag och en stjärna på vägen på gymmet känns helt overkligt -70 cm på 6 månade yo gooo girl nu känner jag mej såå peppad :)
Väl hemma slet jag med mej familjen på en pw i 45 min härligt de va strålande väder så vi stannade till i parken så vi gungade lite jätte mysigt.
Nu sover T som en stock själv myser jag & Agnes i soffan medan pappa c diggar csi uppe :)
 tro om jag ska natta lill strumpan hon e lite kinkig ! natt natt!

tro det eller ej !


Nu körr vi


Lek i parken


Lite mer till Agnes höst garderob


mina skatter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0