Tidig start på denna Lördag !

Go morgon eller snarare, God förmiddag :)
Här var vi vakna kl 05:00 med en galet pigg Agnes.
men måste säga att jag trots den tidiga morgonen var pigg!
kan bro på att jag fick min skönhets sömn.
Somnade redan kl 21:00 i går!!!
Dess värre vaknade Tilda kokhet med feber,, suck!!
inge utlek i dag bara vila och film mys med pappa !
efter lite alvedon orkade hon peta i sig lite frukost kl 7.! :)
familjen är ordenerad vila och mys hela dagen från mej.
Själv åker jag och jobbar några timmar !!
Så är in på jakt efter vårens godingar så vet i självklart vart ni hittar dom och mej :)
Name it Broma Blocks :)

-Kan vara skönt att vara uppe med tuppen i bland, vi har redan hunnit köra en maskin tvätt, förberet middagen, lockat ut lite skrott i förrådet, hej vad det går undan på mornarna på jarla !!! han självklart med ett par koppar kaffe och en titt in här innan jag måste fara..

Vad ska ni hitta på denna sköna mars Lördag??

nehe då beger jag mej så jag får denna dag att gå lite fortare. så jag får komma hem och snutta på minna
sjuklingar <3

bjuder på en härlig för sommardags bild från förra året. I längtan efter sommaren !
 








Kommentarer
mor

Galet söt sommarflicka.

Krya på Er kramar,

2012-03-17 @ 14:54:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0