Världens bästa födelsedag ;)

Vilken fantastisk födelsedag jag fick ;)
Började med att min älskade dotter sjöng ljuvligt vid frukost bordet ;) <3
Vart uppvaktad på jobbet med blommor och packet;) tusen tack tjejer vilka kollegor jag har ;))
Väl hemma vart det prinsess tårta till självaste prinsessan hihi <3
Vi hamnade i köket kockarna Hegebrandt! Blev mycket mat och lite vin ;)) när vi väl kockat färdigt blev det sängen ;) vill tacka er all för gratulationerna jag fått under dagen det värmer gott i hjärtat ! <3

Vi är uppe med tuppen i dag mycket att få gjort. För i kväll smäller det!
I kväll kör vi 25 år fest hoppas grannarna är med hihi för det har vi varit på deras skratt ;))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0