Vilken känsla

Känslan i kväll nu när jag lägger mej är obetalbar <3 att vara så lyckligt lottad, att få ha alla dessa underbara människor runt om oss. Det är LYCKA !!
Jag bara ler.. <3 ;D

Dagen spenderades på Ica maxi med massa mat shopping grymt jobbat.
Hem plocka i ordning fixa med viktiga samtal och papper ! Skönt !
Hämta hem kidsen,
Dom var över lyckliga över att både jag och C var hemma samtidigt en kväll ;) vi fot i väg för att fixa lite med några tele papper i Täby. Samt jakten på den rätta klänningen till Tjejerna;) kan man sån jävla tur som vi hade i dag nej ;)) efter att Tilda fått sin vilja i genom när det gällde mat kunde vi avsluta vår kamp mot tiden och mot alla odds. Väl i bilen var både jag och älskade Helt färdiga men vi fixade det och tjejerna verkar hel nöjda hittills ;)) själv fick jag äta i bilen fick knapp ner 1 tugga så upp i varv som jag var hade ingen mat ro alls.
Men jag ÅT tids nog i alla fall...
Hemma myste vi ned oss i soffan hela familjen. Hämtade andan sen var det redan dags för kvälls mat, badning samt nattning av dom sötaste <3
Nu sover alla utom jag har pratat bröllop hela kvällen med tjejerna så nu är jag så uppe i det blå. Att knapp nerverna går att få pli på! Måste verkligen sova, får räkna får en stund och hoppas på att jag somnar fort <3
Kommer drömma söt ..
Natt natt på er...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0