Påsk var det ja

Ärligt har jag ingen påsk känsla alls. Tur svärmor står för lunch/ middag på påskafton ;) annars hade jag ärligt skitit i det! Nej självklart påsk ägg till mina älsklingar men annars har jag noll känsla för det här denna påsk! Mina tankar är någon helt annan stans......
Ok jag har rätt att gnäll, rätt att spy ur mej vad jag vill! Och jag känner ! Trött på att alltid vara glad när jag inte är det ! Jag har haft en jävligt tung månad och nu tänker jag tycka synd om mej själv thers it.......
För övrigt har jag städat, fixat hemma innan jobbet. Har lite rast så lite mat bör jag tvinga i mej så jag orkar till 20:00 sen blir det hem och sängen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0