Så var det söndag/måndag!

Påskafton blev lyckad ;) god mat trevligt sällskap och en promis i solen :) åt nog mer än jag gjort på länge! Älskar lax sill och allt vad de hör till påskbuffe ;)
På eftermiddagen åkte vi hem och myste i soffan i stilla ro vilket resulterade i en familj som somnade tidigt ;)
Men helt klart en lyckad dag!

Söndag.............
Var en dag med många jobbiga saker för oss!!!!
Min kära mamma och styv pappa kom och hämtade Tilda för lite påsklov <3 hon var överlycklig och hade inte de minsta problem att vinka av sin mamma.
- älskar dej mamma men du får klara dej med Agnes <3
Älskade unge vad vi saknade dej i går hela dagen och kvällen ;)
Själv har jag legat till sängs sen hon åkte....:(.

Måndag!
Då tog Conny och Agnes, far och dotter dag. Och åkte på marknad samt på kaffe rep och en massa lek ;) Själv ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv! Vilket jag önskade jag slapp.... Ensamt här blev. Är inte van att det är tyst och vara själv vilken konstig känsla jag känner mej lite bort tappad utan min familj ..
Men jag ska samla kraft.
Bara vila, ära frukost i sängen och läsa tidningar mysigt <3

Hej på en stund !!



Kommentarer
mor

Vila och mys i dag.Tänker på dig.

Kram

2012-04-09 @ 16:29:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0