Roligt förra inlägget

Oj ja va galet det blir med att ha snabb skrivning på mobilen blir väldigt mycke fel ord och stav fel ursäktar mej ;)
Vi startade dagen med frukost, sen play date ;) barnen har haft det super skoj och vi mammor med tror vi är helt slut nu hihi;)
Nu hade jag tänkt att förberedda maten till i kväll;) bara mitt lilla troll vill kom ned i varv och vila sig lite men det verkar inte så !!
I kväll är det middags bjudning med goda vänner. Ett kärt återseende ;)
Själv ska jag kanske vila 10 min, Annas räcker nog ett glas vin långt i kväll.. ;) haha..
Nå ja nu är trollet över trött bäst att ta det innan grannen går med hörsel koppor hos sig ;) hej på en stund ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0