Mår lite si så där!

Vilken dag.. Timmarna gick fort på jobbet så var rätt snabbt på väg hem i gen dock i ett lugnare tempo. Familjen var hos familjen burvall/ Sundqvist så det blev ett stopp där på vägen hem för lite skit snack skratt och grill korv ;)
Skönt behövde tänka på annat en stund...
Just nu ligger jag ned bäddad i sängen med ett dåligt humör och gråten i halsen. I bland blir det inte som man tänkt sig.....
Nå ja jag vet att allt kommer bli bra. Det är tur jag har min underbara familj <3
Just nu önskar jag att någon annan tog det tuffa beslutet och inte jag ;(
Just nu vill jag bara vara glad och ha energi jag behöver det!!
Ska sniffa vidare på min lilla ängel som sover söt mellan oss i natt <3 i bland vill jag bara få krama om henne lite extra mycket ;)
Hon har blivit så stor fort lilla T
A skulle aldrig somna om vi skulle vilja sova med henne en natt nej du hon har inte sovit hos oss en enda natt stackars mej ;( hon vill sova själv så är det. hoppas hon vill komma in den dagen hon blir stor nog att knata upp på natten ;) hihi.. Nej nu måste jag sova orkar inte tänka mer ge mej ro i natt.. Natt natt kära du <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0