Lördagen bjöd på att skotta ut bilen .

Oja vaknade kl 05;00 som
Vanligt suck! Tittar ut och upptäcker denna misär va F...N jag vill inte ha mer snö nu !!! Frukost och massa morgon mys med dom Bästa i mitt liv. Innan det var dags att skotta fram bilen ;( inte nog med det var jag redan 5 min sen tack vare denna snö ;( stressar på och självklart hamnar jag i kontroll med farbror blå :( som om det fans tid för det ..... Ok skulle bara få ner rutan oxo men hittar inte knappen skratt väl nere darrar jag fram körkort och dammar på ordentligt i blåskontrollen så han till och med sa det är lugnt du behöver inte ta i så hårt hahaha.. Nå ja allt var grönt å det visste jag !! På jobbet 10 min sen hua stress stress..... Nu har jag unnat mej lunch i lugn och ro och äta lugnt och sansat skönt det.
Ska väl ge mej tillbaka till butiken i gen för mina sista 2,5 timmar skönt sen blir det lördags mys delux på Jarla <3 kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0