Fredag <3

Går dagen gick i ett rasande tempo! Var på vårt dagis och hälsade på, det kändes jätte ett stort helt nybyggt med allt bad barnen behöver ! Riktigt genom tänkt ;) och personalen var super gulliga allihop känns tryggt! jag tror att min lill Sessa kommer trivas utmärkt på skogs musen ;) men nog känns det i hjärtat att det är nära nu... Nej fy nu pratar vi ute mer om detta det kommer bli toppen det är jag säker på !! <3
Torsdags städade av inför helgen ;) tvättade och fixade middagen färdig tills det var dags att hämta hem vår gympa tjej ;) vi åt en god middag och sen kastade vi oss i badet all 3 <3 pappaC jobbade över i går så vi fick klara oss på egen hand.
Pyjamas party med Tilda till halv åtta och popcorn i bland får man skämma bort na <3:) Agnes somnade tidigt som alltid hon var nog helt färdig av alla intryck i dag ;)
Somnade själv efter lite tv tittande...

I dag är båda mina troll hemma härligt ;) vi ska baka kladd KAKa tills i kväll;) vi har middags gäster ;) ska bli super skoj !
Ska ta och gå upp nu och få en kopp kaffe lite frukost skulle nog inte va fel de heller ;)
Kramis
Ps : denna choklad är galet god och beroende framkallande. Tips på nyttigt lördags godis !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0