Dag ett börjar närma sig med storm steg!

Söndag dom ska vara en lugn och skön dag! Här var vi vakna kl 07:00!
Frukost, på kläd och redo för jobb. I dag har jag haft en tung känsla i kroppen hela dagen, något låg och gnagde i bak huvudet hela tiden.
Att jag ska i morgon skola in min lilla tjej på dagis.
Dagiset är jätte bra, super gulliga tjejer i personalen det finns inget att gnälla på! Men att jag ska lämna min bebis till någon annan känns jätte jobbigt, för mej är hon fortfarande en bebis ;(
Och JA jag vet att det är fri villigt att skolan in en 1,2 års tjej men jag gör allt för mina barn jag är en jävligt bra mamma jag kämpar! Jag vill så mycket med mina barn att vi ska kunna unna oss att få resa att kunna hitta på roliga saker och då måste även jag jobba!!
Älskar mina barn, min blivande man min familj och mina vänner, mitt jobb och jag har en tårtbitt till var och en i hjärtat! Jag räcker till. Men att lägga mitt fulla tillit i någon Annas händer är något jag har svårt för som kontroll freak. Men det här ska gå bra jag måste ha den inställningen annans barkar det åt helvete.... Är Mamma stark är min Sessa stark!
Allt hade nog känts lättare om min stora Sessa hade tagit hand om A, att dom hade gått på samma ställe. Men nu kan vi inget göra det är fullt hos T:s dagmamma så vi får snällt vänta.
Va känslig man jan bli som mamma i bland. Och att det skulle bli svårare för varje unge trodde jag aldrig tur vi bara har två hihihi ;)
I övrigt har dagen rullat på, på jobbet rätt lugnt.
Väl hemma åt vi god middag badade och nattade två svår sövda barn i dag. Tro om dom kände något på sig.
Nu sover dom i alla fall!
Och allt är förberett till i morgon. Kläder framtagna väskor packade.
Bara mamma som måste få några timmars sömn sen ska nog allt gå av bara farten!

Föresten såg ni på mello i går ? Vann rätt låt ??
Tilda. Conny och jag satt ner mysts i soffan till mello. Tilda röstade på Denny. Lite besviken blev hon då han inte tog segern!'
- Men mamma det är lugnt hon är också bra sa Tilda glatt och somnade på 2 röda ;) <3

Nej vet ni om mitt mamma hjärta ska klara morgon dagen lär jag få lite sömn ! Puss å kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0