Dag 2 !!

Hej på dej eller snarare god kväll!
Dag nr 2 gick lysande Agnes lekte på med alla dom andra och älskar att upptäcks ute gården. Finns så mycket kul att göra på sen stora ute gården gungor cyklar Bobby cars mm och Agnes måste prova allt. Till lunch åt mitt lilla mini sumo 2 och en halv portion mat 1 smörgås och frukt ;) jösses Amalia vart gör du av maten i bland ? Kan man undra hihi !!??
Vilan gick strålande hon sov på 10 min och sov 2 timmar. Så själv drack jag kaffe och läste bok! Sköna men effektiva dagar på dagis för oss. Efter vilan var det dags för hem gång.
Hämtade T och gjorde går dagen i repris, mellis på verandan i solen och lite lek. Innan maten var färdig fick kidsen åter hämta sig lite med bompa. Och jag han damma av dammsuga torka golv, städa 2 toaletter ;) och laga mat !! Med middag i maggen begav jag och Tilda oss ut och fyllde upp kylen och frysen med glass till morfar i morgon ;) lite kvälls mat och ett bad sen sov dom sött kl 19:45 om inte tidigare <3
Bäst att sova själv nu också så länge man får.
Snart kommer nätterna med många vak av sessan som bearbetar dagen i sömnen. Än är det lugn natten till i dag var lugn men vinden kan vända snabbt. Tilda hade en super jobbig period då hon började på dagis hoppas A sover nätterna i genom :)
Nej sömn var det även stålkvinnor behöver sömn hihi...
Natt natt kära du!

Ps min lilla städ tjej ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0