Tisdagen bjöd på lite snö

Vist men inte så mycket. Går inte att åka skidor på suck!! Vi som vill ut å åka ;(
Inte ens snowe reacen har fått sig ett åk fy vilken tråkig vinter !!!
Kan ju lika gärna bli vår ;) längtar så tills våren. Jag älskar våren det är min årstid ;) fast att denna vår kommer bli jäktig och mycket att stå i så längtar jag galet Mycket ;)
nå ja vad ska jag hitta på men kidsen i dag då ? I går gjorde vi leggo hus åkte och handlade myste till en film skön dag ;) men i dag måste vi ut en sväng och då frisk luft ;)
I morgon kör dagmamman i gång det väntar T på leka med alla kompisar ;p var nästan 4 veckor sedan Tilda var där så det blir nog ett kärt återse de ;)
En maskin tvätt i gång. Dags att röja av frukost stöket, men vi är i alla fall klädda innan kl 10 hi hihi....
Kramis så länge !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0