Soff häng

I dag var en sån dag jag helst sovit bort. Fruktansvärd huvudvärk ;( allmänt hängig. Ligger nu och inväntar att läkarn åter kommer.
Var där i går och det så lite så där ut om jag ska bara ärlig men nu är det under utredning i alla fall skönt !!
På kvällen fick C jour så jag och kidsen åkte och träffade tjejerna jätte mysigt men blev väldigt stressigt så vi får boka in ny kvälls fika ;) <3 med pigga barn hi hi hi ;)
Somnade inte för ens kl 00;30 typ så blev en sen kväll..
I dag tar vi dan som den kommer måste ner och lämna prover och hämta T hos dagmamman men annars tänker jag ligga här ;( kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0