Shit vad denna vecka gick !

Måndagen sprang förbi ! Jag och tjejerna hade borta match hos en kär vän jätte mysigt. Blev massa lek, tjej snack, och mys <3 tack för två super bra dagar med er !! tisdagen vart den home styling, pulka reace och promis innan pappa C hämtade upp oss. Väl hemma vart det middag och nattning av kids. Dom somnade båda två som 2 slagna hjältar av allt bus ;)
Onsdagen började kl 04 med en ner kräkt A, fy fick panik upp slå i gång tvättmaskin med alla sängkläder bada A och få henne att somna om. Det gjorde hon men inte jag som for runt som en blå dåre med desinfektions sprit över allt kokade varenda napp flaska allt då menar jag allt!!! Sen kom nästa ångest måtte detta inte vara magsjuka :( efter att dagen passerat utan spyor och blöjor så kunde jag pusta ut måste varit något hon ätit eller tänder för febern hänger kvar ;(! Men tur de!!
I dag har här städats betalt räkningar, skrivit inköps lista så jag snart kan åka och storhandla inför helgen och veckan ;) vi har roat oss med att bygga torn och myst till bompa hela dagen. Har varken kammat håret eller dejtat smink väska hihi;)
Innan jag glömmer det så måste jag skryta över min stora Tjej ;) efter att varit napp Oman i 3,5 år och vi gruvat oss för hur vi skulle ta bort nappen så kom det av sig själv !!
I går hittade vi ingen napp vi letade och letade men hitta ingen då så vad gör vi nu slutar med napp säger Tilda och 1 gång under dagen har hon frågat men vi är heligt överens om att vi tror att nissarna hämtat dom till bebisarna deras ;) hon är så duktig våran älskade Tilda <3

I morgon kommer min kära vän Helen på en helg visit super kul ;)
Som jag längtat ;)
På lördag dra ett gäng brudar på 8 pers på bröllops mässan med skumpa provning och en massa inspiration.
Och sen inta city för en god middag med vin och en jävla massa tjejsnack! Jag är så lyckligt lottad som har dessa go tjejer i min omgivning det är minsann riktiga vänner det <3 Ni betyder otroligt mycket för mej <3

Hej å hå nu måste jag kasta på mej mascara och ge mej ut ;) hej på en stund



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0