Go morgon

OJ.. jo du för första gången på länge är jag vaken så här tidigt. till och med Agnes sover fortfarande :)
så då hinner jag bloga, dricka kaffa, gör mig i ordning , innan lill strumpan stuttsar upp!! :)
Går dagen gick i ett rasande tempo han inte ens med att det va måndag.
Vi storhandlade när C slutade.
Behövdes massor till 1 år kalaset för våran lill tjej <3
vi orkade inte åka till maxi vilket vi alltid gör annars så det fick bli willys och ärligt helt OK!!
I går fick vi boknings bekräftelsen på Kyrkan nu börjar allt dra i hopp sig :)
så i dag ska inbjudningarna beställas och skickas.
har en del att fixa med här om dagarna tiden går ju så fort då man har roligt !
snart börjar jag jobba i gen och A börjar hos dag mamma. har kännt så långt bort men nu är det dag.
med en både och kännsla, ska bli super att börja jobba i gen :) samtidigt har detta år varit underbart på alla sätt att få vara hemma med kidsen <3
men vardagen kommer i kapp och barnen är bara små en gång.
Tiden gick så långsamt innan man fick trollen :) nu har tiden kanppt funits man har önskat sig 24 timmar till på 1 dygn varje jul :)
Nu ska jag ta och kicka i gång denna dag med lite mer kaffe.. kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0