De var den helgen!

Go morgon. Kändes grymt ensamt då jag klev upp. Hela huset sov <3 en kaffe och lite Nyhetsmorgon på tv innan vi kikar i gång denna söndag!!
Usch i dag åker min familj hem kommer sakna dom galet mycket <3
Vi hade en underbar torsdag med 1 års kalas med massor av härliga människor som förgyllde våran tjejs dag <3 ;) tack än en gång;)!
Fredagen myste vi ute i parken lång promis, handlade och tog en fika nere på byn ;) God middag och planering kring bröllopet! ;) nu ska här bokas biljetter till bröllops mässan den 28/29 januari ;)
Lördagen kikade vi i gång med frukost och familje mys. Sen bar det av till jobbet !
Nu kom min stora strumpa upp dags för morgon mys i soffan innan jag måste åka <3
Ps laddar upp bilder i kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0