Planering, och ett stort lass från ikea ;)

Vist satt och planerade och fixade i går på förmiddagen kom ganska långt härjar känna lugn och läget under kontroll <3 i lördags fick alla lite uppgifter och tärnor samt best man sin uppdrag känns som om dom blev över lyckliga <3 så allt känns rätt ;)
Och jag känner även att spärren har släppt då det gäller att ge ut uppgifter ! Kontroll freak som jag är hihi....
Vi han med pass och Ikea i går också ;)
Pass fotot går att diskutera snälla!! Ingen modell bild där inte och hur svårt är det inte då någon säger du får inte lee eller skratta utan måste vara allvarlig. Ok jag Conny och Agnes ser ut som 3 efterlysts och lilla T:s pass ska vi inte tals om hihi;) men nu kan familjen efterlyst åka på bröllopsresa i allafall <3
på Ikea blev det dukar bara 20 st typ så många meter att vi omvandlat till km hihi. Tyll och ljus mm
Känns så skönt att stryka från listan. Nu ska jag sätta mej och beställa från duni servetter mm här är läget under kontroll ;)
Morgon kaffer är intaget Agnes sover förmiddags luren nu hon vaknade 06 så det var välbehövligt!! Ska ta en Dusch och vakna till liv...
Ps här är min gift box dadddaaaa... Hej så länge. !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0