Möte, go fika, tjej snack samt soffhäng <3

Så kan jag summera dagen ! ;)
Lämnade T tidigt i morse, sen for jag och A till Bromma på jobb samt lite fönster shopping ;)
Efter det tog jag en sväng till en kär vän på kaffe delux och skit snack " skratt " Hämtade T sen for vi och fika med Fam Göranson, samt handlade mat. Sen sjönk jag ned i soffan jag är färdig som artist.. Gick upp kl 05:40 och det är ingen vana jag har, det är som att bli väckt mitt i natten ;D!
Och nu fastnade jag framför tv:n typiskt jag behöver sov! För i morgon får vi inte för sova oss bio för Lill strumpan i morgon så nu mamma lägger du dej du har ett viktigt uppdrag i morgon leverera självaste sessan i tid hos Dm ;) natt natt kära du!!

Ps: om någon undrar vad jag önskar mej bara för att jag är så himla snäll söt gullig haha.. Så finns denna ljuva frukt skål på Åhléns ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0