Måndag jo vist kära måndag ;)

Härligt ;) ny vecka nya tag;)
Tog en morgon sväng medan jag lämnade T.
Sen fick jag fin besök med kaffe och skit snack så har haft en sån där mys måndag ;) älskar att starta veckan lite lugnt och behagligt ;) och alltid lika kul att du kommer och hälsar på ;) så i dag har Agnes stimulerat sig ordentligt! Hon sov från 12:00-15;10 otroligt ;)
Men behövligt, hon repar sig efter helgens bravader och dagens lek!
Nu myser vi i soffan och ska snart laga middag.
I dag öppnade curves här och om jag har saknat det ;)
Så det blir nog ett och annat pass den här veckan ;)
Ser jag verkligen fram i mot! Köra skiten ur en sån härlig känsla när det är över ;) haha....
Ne he ja tro om jag ska hänga tvätten och göra lite sysslor! Hörs senare;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0