Lovade ju!!

Jag vet jag gjorde de ;( men jag e trött och lite stressande om jag ska vara uppriktig ! Måste leta reda på drygt 40 adresser, skriva dom , och posta senast i morgon så här finns att göra . Trodde inte att det skulle vara sååå mycket med ett bröllop men känns mest som jag har häcken full jämt. Men på ett positivt sätt <3

Men i korthet förra fredagen kom min söta vän Helen. Vi åt middag snacka gamla minnen och umgicks till vi var tvungna att kasta oss i säng det va ju en morgon dag också ;)
Lördagen startade i ett rasande tempo!
Smink, hår , kläder och fort till tåget för att möta upp dom andra Goa brudarna. Vi tog tåget, tuben, bussen och jag lovar det var en rolig resa på en timme fick känslan att vi inte han sätta oss innan vi var framme i Nacka strand ;)
Så många skratt <3
Väl framme blev det mingel champagne Vin provning. Kände mej som en prinsessa med all uppvaktning ;) mässan var fantastisk och vi hade grymt kul. Blev några go bitar som följde hem ;) och en dans lektion fick jag också jädrans brudar att knuffa upp mej till let's dance Daniel. Så där fick jag skämmas ut inför ett par hundra pers i vals med en kändis oj oj måste sett förskräcklig ut men de bjuder jag på ;) <3 efter några timmars vin provning och skumpa bar några små fnitriga brudar ut på stan. Efter en restaurang vi hamnade till slut på en Italienare på söder ;) God mat och riktig mysigt ;) sen vart det in till city några öl skratt och tjej snack :) där av slutade vi sedan den underbara dagen/ natten som jag aldrig kommer glömma tjejer ni fick mej verkligen att känna mej speciell. <3 tusen tack <3
Och nu hotar dom med att detta bara var början och att möhippan då du hihi nu blir jag fan närvig skratt ;)
Väl hemma somnade 3 tjejer gott ;)
Söndagen gick segt, helen åkte hem, jag och kidsen såg film och myste dom va ju små febriga och mamma helt slut ;) måndagen tisdag onsdag vart lungna vrån med den här förkylningen kidsen haft;( torsdagen vart det dagmamma och gympa för T. Jag och A tog sen ficka med C och sedan åkte vi på en lite roade tripp till barkaby ;) som avslutades hos C för pannkaks torsdag ;) tack kära ni!!
Fredag blev fredags mys med familjen<3 lördag söndag jobb och familjemys med mello och god mat !
Nu ligger jag här och har ännu inte tagit mej i genom hälften av adresser suck! Familjen sover söt <3
Så de vart snabb summeringen ;) puss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0